Reklamacje

Gwarancja producenta

Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami na adres email hello@eteryczneolejki.pl lub telefonicznie na numer telefonu 690531562.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki a następnie skontaktowanie się z nami mailowo lub telefonicznie pod numerem telefonu 690531562 podając numer zamówienia i opisując przyczynę reklamacji.

Podczas odbioru paczki istnieje możliwość otworzenia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę do reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem postępuj według następującej procedury:

Skontaktuj się z nami wysyłając email na adres hello@eteryczneolejki.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 690531562.

Poinformujemy Cię o wyniku reklamacji najszybciej jak to możliwe, nie później niż 7 dni od otrzymania reklamacji.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni od tego momentu prześlemy Ci nowy produkt lub zwrócimy pieniądze.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, w ciągu 7 dni przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami pod adresem: hello@eteryczneolejki.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 690531562. Udzielimy Ci informacji jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami wynikającymi z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość masz prawo w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli osób fizycznych dokonujących zakupów na własny użytek w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku towar nie zostanie przyjęty. Jeżeli zwrot zostanie przez nasz przyjęty zwrócimy Ci koszt zamówionych produktów oraz koszt przesyłki. Ty pokrywasz jedynie koszt odesłania. Szczegółowy regulamin znajdziesz na naszej stronie w zakładce Regulamin .

Jeżeli chcesz zwrócić produkt postępuj według następującej procedury:

Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

Do przesyłki dołącz OŚWIADCZENIE, w  którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta na który ma zostać przekazany zwrot pieniędzy.

Po otrzymaniu Twojej przesyłki najszybciej jak to możliwe sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie  został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zwartością).

Jeżeli nie będzie przeciwwskazań do zwrotu, prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu na Twój adres email. W ciągu 7 dni przekażemy zwrot pieniędzy na podany przez Ciebie numer rachunku bankowego. W przypadku płatności kartą zwrócimy środki na kartę.

Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, poinformujemy Cię o nieprzyjęciu zwrotu produktu przesyłając wiadomość na Twój adres email. W ciągu 7 dni roboczych odeślemy produkt na wskazany adres.

error: Content is protected !!